Klachten

Uiteraard doen we ons uiterste best om u tevreden te houden.

Indien u onverhoopt toch een klacht heeft, over uw product of onze dienstverlening zoals de bezorgdienst, kunt u dat met onderstaand formulier melden, of stuur een email naar info@tafeltennisland.nl het is ook mogelijk om eerst te bellen 085-2010082. Dan doen we er alles aan om de klacht te bekijken en op te lossen waar mogelijk.

Wij reageren normaal gesproken inhoudelijk binnen 1 a 2 werkdagen, maximaal 14 dagen tijdens drukte of feestdagen. U krijgt een ontvangst bevestiging en uw melding wordt dan spoedig in behandeling genomen.
Vermeld bij uw bericht aub het ordernummer / factuurnummer of de naam en postcode waarmee u besteld hebt zodat uw melding sneller verwerkt kan worden.



Klachtenformulier

contactinformatie

* Vereiste velden

 Foto waarop duidelijk de klacht te zien is

 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.